'svettas ihjäl!

Fyyyy fan va det är vaaaarmt!!!! :O

MEN jag ska inte klaga, ja ba poingterar :F

Va ju på stan med Mirna, kom hem nyss, o jag mitt jävla fucking idiot pocki hade långa svart leggings på mig !! O en grå lång tunika.

Ibland undrar jag fan om jah inte föddes i går

Haha herregud
Helt sjukt.

Men förutom värmen så va det jättetrevligt, kul o träffa Mirna igen<3

I morn kommer Majken hit, så vi ska gå en sväng, dååå ska jag fan ha bra kläder ! :P

Nuu ska jah eeeta lite, sen bada lite kanske ^^


Jaa o favvo kussen i sommarvärmen<3


Love Josefin<3

Kommentarer
Postat av: little me!!

Gu vilken fin bild:)

Det ska bli trevligt imorgon!!:)

Kan kanske ta med badkläder om det blir fint väder:)

Puss!!

2010-08-14 @ 19:41:24
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0