Ja, nej, va, vad, varför?!?!

Hej älskade... aa vad ni nu vill vara.

Är ganska irriterad just nu... Har hänt mycket den senaste tiden + att ja e sjukt trött nu -.-
Det är så mycket saker som inte får plats i min hjärna just nu... Behöver nog en större snart. Hum...
Jaja i da i skolan hände inget spec, förutom att det blev värsta faiten mellan Alex H och Dzani på morgonen, men han inte se något av det, snyft... ;)

Men ska gå in i duchen nu. I morn ska jag köpa mina sköldpaddor!!! Iiiii kul det ska bli, Phil o Edward ska dom heta ^^ <33
Kulkul :D

Ses

Puss

Love Josefin<3

Kommentarer
Postat av: Little me!

Du kan förvara dina saker i mitt hjärta, om du vill?

Aldrig utan dig!<3

2010-04-20 @ 20:39:47
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0