3 gånger!!!

Men hej ! ^^

ooo så fick jag äntligen mina älskade strumpor! :D

Hehe nae då.. :P
Jah o Jenny gick marknaden upp och ner, Jenny köpte madlar o jag köpte strumopr och en tändare(samlar på det)

Sen vid 8 drog vi hem, jag o mamma åkte till stallet o släppte in hästarna, sen åkta ja hem o sen drog ja o farmor ner på stan igen^^

Hehe sååm i dah har jag typ bara varit på stan,.
Fett nice har det vart =) (Y)

I morn blir det upp tidigt, kl 9 redan-.-
Ska då till stallet o sen hem till Jenny för en heldag med femman, kommer bli bäst<3

Jenny har btw färgat håret, rödbrunt ist för blondt, skitsnyggt blev det!!! :D (Y)

Nee nu ska jag se på film, Sex and the City 2 blir det nog.

Haa det br så hörs vi i möra :) <3

Pöss<3

Kommentarer
Postat av: mirna från norrköping ^^

måste va kul att ha ett smeknamn till sitt kompisgäng,

2010-08-22 @ 23:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0