Allt på en gång (!)

Tja, jaa nu jävlar är semestern slut, i dag gick jag upp vid halv elva (!), astrött! :O

Såå nu sitter jah o väntar på att mamma ska bli klar så vi kan åka till stellet o efter det iväg o köpa present till Majken, vet ännu inte riktigt vad :S

Sen till Majken vid två, vet inte när jag kommer hem därifrån sen, men så ska jag till stallet igen på kvällen o börja sätta upp den nya garderoben så jag slipper ha alla kläder i sängen,¨

**andas ut** Wooh, jajh det va väl allt för i dag tror jag.

+ att Nevada ska ha nya skor i dag kl två, men det får mamma fixa ^^

Hehe nee nu ska jag ta på mig lite mer passande kläder för att åka till stallet.

Ha det gött

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0