Ätaätaäta

Nuuuu, (!), som först har jag tid mer er igen ^^

Det va jätte trevligt hos Majken:D

Vi svullade med massa med godsakre o spelade spel.
Sedan gick vi ut en sväng, o jah o Mickis kom på en sak, varje gång jag ser en snygg kille så tappar jag mitt paraply(om jag nu håller i något) Haha såå om ni ser någon som tappar ett paraply så kan det va jag som derglar över någon snygging :P

Jag, Jenny o Mickis gick lite i förväg, oo när vi stod utanför Majkens port o väntade på Majken o Bea, kommer någon jävla äcklig kärring o spyr mitt på gatan, fyfaaaan va ÄÄÄÄÄÄCKLIGT!!!!

Jaja men sen så komma mamma o hämtade mig vid sju så okte vi till stallet o släppte in hästarna o mockade^^

Jaaah, det va min dag de :P

I morn blir det o rida, ska blir fettd nice! :D <3

Nee nu ska jah nog, kansek, hjälpa pappa o fixa i mitt rum...

Bara kanske :P

Hörs

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0