Fyfaaaaaan!!

God morgon.

Jaha blev o sova på soffan i dah igen, oo gissa varför?!?!
Joo precis när jah hade lagt mig i sängen o skulle typ srecis somna, låg o spelade spel på mobile, dåååå känner jah hur någon rör sig precis vid min hals, först tänker jag att nog bara är en mygga elr så men sen tittar jag lite åt vänster och lyser med telefonen, och vad är det då som rör sig om inte en fuckin SPINDEL!

Såå jag bara flyyyyger upp ur sängen o tänder öampan, men då kan jag inte se den. Såå jag tar täcket o kudde o kutar in till soffan.

Uuuuusch!!!!!!

Haha spindlarna invarderar! :O

Hehe.

Ooooh, nu kom ja på, Vi måste säga grattis till min morbror som fyller år i dah

29 bast blir han!

Grattis Calle!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0