Gäller o vad ute i god tid^^

OMG! :P

Ingen inlägg på hela fucking dagen :O (!)
Såå för väl gottgöra er med att lägga in ett jättetidigt i dah ist (kl.00.27) ^^

Haha nee men har inte hunnit i dah helt enkelt:O
Jag vaknade vid (elr pappa väkte mig) vid ca halv 11, men va sviiin trött så hade lätt kunnat sova några timmar till :O
Menmen iaf, såå släpa sig upp ur sängen o peta i mig lite frukost, o sen iväg till stalle o sen hem för att byta om och åka iväg till Rockborns land, (kompisar tilll familjen sedan länge) såå kom hem typ för en halvtimma sen^^
Såå jah, har inte haft tid helt enklet ^^
Så nu ska jag nog slagga, men vi hörs i monr/sen^^

Puss på er snyggingar!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0