Hemma!!!

Chacha bloggen :P  (Bea, hahaha)

Nu e jag hemma igen, elr aa kom hem igår vid ca halv elva!!!

Usch vilket äventyr de va o ta sig hem då!:O

Såhär gick det till...:

* Tåget ska gå kl. 18.46 Så då sitter vi inne i tåget
* Lokföraren måste få sin rast, (!) så vi får vänta i 20 minuter på honom innan vi åker -.-
* Tåget lämnar stationen kl 19.05 ist.
* Vi blir försenade
* Vi har knappt hunnit åka långt, så hamnar vi bakom ett tåg som går jättelångsamt,
* Åker bakom det långsamma tåget en stund...
* Vi blir försenade.
* Pga av att vi blir försenade får vi höra i högtalarna att vi kommer missa tåget vi ska byta till i Katrineholm, vi kommer alltså få åka buss ist, som tar ca 50 min ist flr 20.
* Inte så jätte långt kvar....
* Känner hur tåget bromsar in, men tänker inte så mkt på de.
* Får höra i högtalarna att vi har kört över en älg(andleningen till att vi bromsade)
* Tåget får några småskador, vilket leder till att vi inte kommer kunna åka så snabbt...
* Vi blir försenade
* Hör i högtalarna att vi fått uppfarten igen.
* Kommer till stationen ca halv tio( den tiden vi egentligen skulle varit hemma)
* Sätter oss på bussen o åker hem...

Trodde ni det va slut där??

Neeeeej!
Jag glömde min fucking väska i bussen!!!
Åååååh va jag e stööörd.

Haha men vi håller på o löser det ^^

Jaa men annars har det varit bra, dagarna i göteborg har varit de bästa dagarna i mitt liiiv!!
<3<3<3 :D (Y)

P.s Vi åkte i samma tåg som Darin :P

Kommentarer
Postat av: beabus

Haha. :)

Nae, vad typiskt!! Hoppas ni får hem den snart!! Love

2010-08-20 @ 17:21:31
URL: http://vitaminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0