Men hejja -.-

Jaha men guuuuu va trevligt, joo men man tackar, men inte ska väl jag?!?!
Nu tar ni i!!
Inte ska väl jah, ska jag verkligen?!?!

Asså shiiiit va, guu va söta ni är. Jag? Herregud!

inte ska väl jag.. jag, sova... SOVA I SOFFAN!!!!!!!! 

Jaah det för man som tack för att man ska göra lite fint i sitt rum  ... -.-

Skulle ju sova i källaren i natt också, men nejnej, farmor ska städa där nere så där får vi inte va (!)

Aja tur att vi har en ny soffa då^^
Såå jag får väl gå upp när Michelle o dom vaknar, vid sju elr nått sånt skulle jag gissa.. Men hejja.

Då får jag väl gå in på dass o sova elr nått, ni vet mig e det inte så noga med -.-
Haha nee nu ska jag gå o bädda i soffan  :P



(Y)

Kommentarer
Postat av: julia

jag har faktiskt sovit i badrumet en gång så tyst haha <3

2010-08-04 @ 12:56:02
URL: http://juliajuchert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0