Mitt hörn o jah

Hej

Ojoj nu bråkar pärona igen,bäst jag går o skäller lite på dom!! ;)
Snart tillbaka...
*Springer iväg**

Nahe.. När ja kom så satt dom så fint på golvet o pilla med tv:n, haha jaa dom e ju lite störda :P

Haha nee men det jag igentligen skulle säga va väl det att jag funderar på o hjälpa pappa o måla i mtt rum,
haha men vet inte om jag orkar :P  Sitter typ i hoppklämd mellan två möbler med min lilla dator , haha får väl sitta här o gömma mig ^^
¨
Hihi ^^


Neee men nu ska jag hjälpa gamlingarna med tv:n så det blir någon årdning här i huset , haha :P

Puss<3

Kommentarer
Postat av: little me

Hehehe, du ee rolig du snygging.

Längtar tills ditt rum blir klart, då får du ha fest, hehe:) Me like party!!

Kommer säkert bli jätte fint!!

Hjälp dom nu med tv:n, hehe.

Puss!!<3

2010-08-09 @ 20:24:57
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0