Ont i röven -.-

Tja, haha jaa här går det frammåt med mitt rum!!

- Nooooooot!

HEhe täjnkte ju att jag skulle packa in alla kläder förut, men jag o mamma åkte o handlade ist :P
Gege såå tänkte göra det nu, sen tar ner allt på väggarna, sen kanske jag dra iväg till skateparken ett stund, om jag orkar. Det har som sagt blivit min nya drog :P
Det är sjukt va duktiga dom e, vissa av dom iaf :P

Jag har sjukt ont i röven, kan bero på att min dator e på golvet just nu, o jag sitter här ganska ofta ^^

Sååå det är väl bästa att jag ställer mig upp ett tag, så kan jag ju packa in kläderna när jag ändå är på benen ;)
Mkt bra idé tycker jah!!! :D ;)

Haha

Ses
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0