Takfärg

Jaa det börjar gå frammåt i mitt rum ^^

Pappa va o köpte takfärg förut så blir att börja måla i morn :D (Y)

Såå i kväll blir det o sova i källaren som sagt -.-
Men Michelle har lovat att hon ska sova med mig där nere så det blir nog bra ^^

I morn ska jag o femman va hemma hos Majken o fira hennes födelsedag, ska bli kul o träffa alla, även om det inte va så länge sedan jag träffade vissa, mina fina små flickor :') <3

Sååå här kommer lite bilder från projekt "Riva garderober" ^^




Michelle skulle självklart va med o hjälpa till^^ <3


O såhär ser det ut just nu...


Haha fyfan så det ser ut  :P

Men det kommer bli så fint, vi kommer måla taket o väggarna, tapetsera o lägga nytt golv, så fint så fint ^^<3

Nee nu ska jag dra.

Puss<3




Kommentarer
Postat av: bea

Vad kul!! :) Säg till om du behöver hjälp. ;)

Jag är bäst på att måla!!

2010-08-03 @ 13:19:59
URL: http://vitaminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0