Faaan va ont man ska ha överallt då...

Hej alla människor!

Jag hatar min kropp!
Jag har så förbannat ont överallt, helatiden!!! Och man blir ju inte gladare över att det snöar som ett arsle hela tiden heller! Lyckades (fråga inte hur) ta mig till skolan i dag, hann me tre lektioner. Men sen efter gympan, när vi skulle äta så fick vi höra att matbilen hade fastnat någonstans och att vi inte skulle få någon mat. Så då fick vi gå hem igen vid 12... Jippie. Aa okej det kändes bra men då kunde jag ju fan lika gärna ha stannat hemma i dag me! I morn ska jag på massage igen, nooot fun! Kommer dö, igen.

Men ses i morn gullungar!

Love Josefin<3

Kommentarer
Postat av: bea

Du, om det är någon som hatar sin kropp så är det jag!!! Jag har ont ÖVERALLT!!! Suck...

2010-02-03 @ 21:21:36
URL: http://vitaminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0