Halv åtta...

Shululuu!

... va ja tvungen o gå upp i dag för att vi skulle i väg med komfa gruppen någonstans, men vi visste inte vart... Men sen när vi kom dit så fick vi veta att vi inte skulle åka någon stans och istället va hemma och LEKA LEKAR!!! Och att vi skulle åka hem vid 12 ist för 4, JIPPIE-not! Så vi fikade och lekte lite sen kom mamma och Elli o hämta mig och då åkte vi till Linköping. Där åt vi på "BurgerKing" (som vi alltid gör när vi är i linköping) ;) och drog in på IKEA efter det. Jag köpte inget, bara gick omkring o kolla snygga killar ;P Sen när vi nästan va klara  så vick jag skit ont i magen så satte mig på en bänk där o mögla ett tag. På vägen hem somna jag nästan och sen när vi kom hen typ la jag mig i sängen...

DAGENS BÄSTA HÄNDELSE!: Jag har nu äntligen laddat ner "Cut cut cut jag mår så dålig" till min mobil!!!! (Jenny...) :D
Sov hos Bea i helgen, det var mega mys<3 Sen i morn ska jag sova där igen men då ska "femman" också va mee. Myyys blir det! <3

Harre!

Love Josefin<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha jag har haft den på hjärnan i två dagar och jag har inte ens hört den!

2010-02-23 @ 12:16:55
URL: http://missmovie.blogg.se/
Postat av: bea

det var fett med mys!<3

2010-02-23 @ 12:37:12
URL: http://vitaminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0