Hemma igen!

Blev ingen skola i dag heller, men jag lovar er, i morn kommer jag, död eller levande!
Har legat i sängen typ hela tiden eller suttit vid tv:n. Aa jag vet, mitt liv är en dröm just nu... -NOT! ;)
Ska dra till stallet snart och träffa Mimmi så ska vi kolla på lite bett och så... Får se om jag hinner/orkar rida lite sen efter det... Har inte ridit sen i trosdags... :S
Faaan va tråååkigt de e o va hemma!
I går va vi i Skärblacka hos kusinerna. Guuu va Filippa har blivit stor, jag har inte träffat henne sen dag efter julafton... Och Thez, min lilla ängel<3 Jag håll på att garva i hjäl min när vi lekte kurragöma XD

Men, men, ska dra ut med hundarna en sväng nu...

Ha dett gött!

Love Josefin<3

Kommentarer
Postat av: bea

<3

2010-02-02 @ 16:39:45
URL: http://vitaminen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag märkte att Nevada inte blivit riden på ett tag!

Herrejösses, säger jag bara.

2010-02-02 @ 17:51:21
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0