PRAO?- NEEEEEEJ!

Orkar inte skriva så mycket, bara att detta va den värsta dagen i mitt liv!

*Åkte till fel bowlinghall, så skolkade.
*Gick av på fel hållplats, fick gå till nästa.
*Glömde mina vantar hos Jenny. <'3 ;)
*Köpte läsk utan smak.
*Åkte till maxi för att kolla fucking praoplats.
*Maxi va fullbokat...
*...liksom; Coop, Lekhuset, Willys, Rusta, OnOff, Bauhaus, Grissly, Busfabriken, Candyhouse, Djurmagasinet, Stadium, MQ, Gamestop, Citygross, medfuckingflera!
*Tjurig gubbe tvinga mig köpa en till bussbiljett.
* Fick vänta skitlänge på bussen!
* Det började snöa!
* Jag började frysa!
* Fick skitont i fötterna efter att ha gått omkring i hela ingelsta.
* Gav upp och tog bussen hem.
* Missade spånkan PRECIS när jag gick av bussen!


Aaa, måste jag skriva mer???

Love Josefin<3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha annars då?

2010-02-11 @ 20:55:57
URL: http://missmovie.blogg.se/
Postat av: Jonna

En toppen dag med andra ord ;-)

Hoppas morgondagen blir bättre!

Kram

2010-02-11 @ 21:31:53
URL: http://thezprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0