Seeeg dag...

Hej snyggischar!

Blev att va hemma från skolan i dag me, som jag trodde... Har typ inte gjort någoting, slappat. Sen vid fyra åkte jag till stallet för att rida lektion kl. 5.  Men vi skulle ha lekar i dag så jag kunde inte rida på Nevada, red på Tolli ist. Gick ganska bra fast mitt lag förlora... ;) Sen hem igen och typ slöa framför tv:n hela kvällen. Tittar på Terminator 3 just nu med Elli & PK. I morn ska jag va barnvakt tilll Michelle, får se vad vi hittar på för skoj...

Ha en forts. trevlig heeelg! ;)

Love Josefin<3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hihi vi vann! Älskar att tävla med Cosmo, han blir så jäkla taggad!

2010-02-06 @ 12:03:18
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0