Shalalalala...

Hej alla!

I dag så sov ju Mickis hos mig, myyys va de! Sen till skolan, känns som om jag inte har vart där på skit länge nu! Hade Idrottsprov i dag, det gick bra, tror jag... ;) Sen efter skolan så drog jag och Mickis hem till mig igen. Vi ringde till "Fiahemmet" för att kolla praoplats, men vi va tydligen för unga för att jobba där! ;S Så vi ringde till Maxi för att kolla om vi kan praoa där, och det jkunde vi! Så vi ska dra dit i morn och skriva lite pappaer och så... Fan jag och Mickis van asflumm då när vi skulle ringa! XP Sen drog vi till stallet. Frysa arslet av sig kite där och sen dra hem igen... ;)

I morn ska vi ha No-prov och jag kan inte ett skit! Så vo får väl se hur det går... ;) (Håll tummarna!)

Se ya!

Love Josefin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0