Sjukhuset i natt...

Hej alla glada! Och ledsna me för den delen... ;)

I kväll vid typ tio åkte jag, mamma och Elli till sjukhuset för att kolla om det var något fel i mitt bröst. Efter att ha kolla bla. EKG och blodtryck kom docktorn in, som förresten va skitsnygg! ;) han klämde på min mage och på ryggen och konstaterade att det inte är något fel på mig. Det som gör att jag får ont i bröstet beror bla. på att jag är väldigt stel i ryggen. Så om jag får bort det så blir det nog liiite bättre, men det kommer nog aldrig gå över helt, jag får leva med livet ut... Jippie! :(
Så i dag är jag hemma från skolan eftersom vi kom hem så sent i går+ att jag inte mår så jätte bra heller... Men i morn kommer jag :D

Hoppas ni mår liiite bättre än mig!

Love Josefin <3

Kommentarer
Postat av: bea

Saknade dig idag... Hoppas du blir bätter i ryggen!!! <3

2010-02-01 @ 16:16:34
URL: http://vitaminen.blogg.se/
Postat av: little me

FAN stackare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-01 @ 20:21:57
URL: http://veggotallrik.blogg.se/
Postat av: Storasyster <3

jag har ALDRIG varit så lessen när jag hörde att du inte var bra i bröstet..

jag har ALDRIG varit så glad övar att veta att det inte är något farligt! <3<3

2010-02-02 @ 19:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0