Trååååk!

Hej skitungar! ;)

I dag lyckades jag ta min till skolan(applåd för mig!). Vi skulle ha haft träslöjd men Anders va sjuk så vi fick ha EA ist... Tråååkigt! Sen skulle vi ha haft musik och sjungit upp för Göran, men det blev inte heller av för vi skulle gå och titta på konsert... Trååkigt! Nej, asså inte konserten, men det va tråååk att vi missade musiken ;) Konserten va bra.
Sen hem och till stallet. Skulle rida Nevada men det gick inte så bra för hon vågade inte gå in i lilla ridhuset (hon och Jenny hade en catfight) ;) <3 Så fick hoppa det...
Sen åkte vi och va lite nyttiga på donken... ;)
Eeeefter det skullle jag på massage igen-.-   Serri det gör så sjuuukt ont!- så i morn kommer jag nog inte till skolan.

Haa en nice helg älsklingar!

Love Josefin<3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Sorry! Nästa gång ska jag locka in henne i ridhuset med en vacker sång eller nåt.

2010-02-06 @ 12:02:38
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0