Lååång dag...

Hej snyggingar!

Idag har vart en lååång dag, det har inte hänt så mycket. Jenny sov ju här i går och det va megamys! Vi tittade på film och åt godis till vi spydde, nästan. Sen i dag åkte vi till stallet, ingen ridning i dag Nevada/jag vilar på helger. Sen hem igen och typ möglt sönder i sängen.Vet inte om jag kommer till skolan i morn, vet inte om jag orkar... Men sen så blir det att åka och hälsa på favvo kusinerna i l"Blacka" På tisdag ska jag till sjukhuset och kolla blodtryck och kanske EKG och se om det är nått fel någon stans ;)

Ha det gött! 

Love Josefin<3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Godis...tala inte om godis! Då spyr jag.

2010-02-02 @ 17:48:27
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0