Min mage hatar mig...

Tja alla snyggisar!

I dag hände det inget speciellt... Lyckades släpa med mig själv till skolsyrran så jag kunde fråga om mina smärtor i bröstet. Hon tog blodtryck, vilket gjorde extermt ont, och tydligen så är mitt blodtryck allderles för högt. Så då fick jag gå och lägga mig ett tag så att hon kunde ta igen efter ett tag... det var fortfarande högt. Sen efter det "roliiga'' besöket så fick jag tvinga med mig själv till matten och då hade vi ett prov, det gick ganska bra. Sen efter skolan åkte jag och Jenny till stallet. Jag skulle igentligen ha ridit på lektion kl 5 som jag alltid gör på fredagar men jag fick så sjuuukt ont i magen så jag fick hoppa  ridningen och åka hem. :( Men nu har magvärken har gått över lite iaf som tur ee. I morn kommer Jenny och hon ska sleepa over, kulkul :)<3

Ha en bra helg! <3

Love Josefin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0