Fejkat smile

Jaha, jaa det va för bra för o va sant. Jag o Robin har gjort slut.

Jag får väl skylla mig själv, men om du läser det här Robin, så vill jag bara att du ska veta att jag älskar dig, och kommer alltid o göra det. Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta o jag kommer aldrig o glömma dig.

Förlåt för allt. Tack för dom två bästa månaderna i mitt liv<3

För se hur det blir med bloggandet o allt nu.
Kanske tar en lite paus.


Men i dag fyller mamma år, så vi ska ha massa gäster o så här, så det blir väl o tejpa upp mungiprona.  (Fejkat smile) :D



I morgon blir det o åka till Sthlm, skönt o komma bort från allt.

Ni får ha lite fårståelse om jag inte svara på sms o så, o för ett troligtvis dålig uppdatering framöver.





I dah skulle vii ha firat två månader

Kommentarer
Postat av: bea

Lider med dig! <3

Hoppas du får det kul i stockholm och shoppa bort smärtan. Hehe. :)

Ses på fredag.

Love <3

2010-07-25 @ 17:21:07
URL: http://vitaminen.blogg.se/
Postat av: little me

Fy faan!

Ring om du behover snacka!!

(det blir dyrt, men kan betala halften)

Du ska fa en fet kram nar jag kommer hem!!!

PUSSSS!

2010-07-25 @ 18:33:55
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0