God mooooorgon!

God morgon skitungar! Allt bra?

Jag mår ganska bra i dag faktiskt, för en gångs skull-.-
men har ont i magen, snyft ^^

Iiiii da ska mitt litte hjärtegull åka till Spaaaanine!!!  (Veggotallrik.blogg.se)
Liite avudsjuk e jag nog, men det är lagom varm här i hedliga svedala tycker jah ;)

Iii dah ska jag dra till äälskling! Ska bli mys, vi ska ut till han sommarstuga, va där o mysa :)
Kommerhem på söndag så kan va sociala med er då igen :)

Nee nu ska jag äta frukost som min kära far så snällt har dukat fram :F
Hahah slänger in något innan jag drar sen :D

Bild från förre veckan när vi va o åt glass :D <33


Puss på skinkan, hejdå!


Love Josefin<3

Kommentarer
Postat av: little me!!

hihi:)

Du får väll hänga med i resväskan!!

Men du det ee lite trångt.

Har tagit med mig kläder för 4 månader!

Varför är jag förvånad??

Det ee ju lixom mig jag snackar om, hehehe.

Puss<3<3

2010-07-16 @ 21:28:48
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0