Hemma

Nuu ejag hemma igen.
Va först hos Bea, skit kul va de o träffa dig igen! <3 pöss på dig.
Vi va o kolla på när hennes syrra Alice o Alices pojkvän o en kompis till dom va o spela o sjöng på stan, skit duktiga va dom (Y) :)

Sen vi kvart i fem kom mamma o hämtade mig o då åkte vi direkt till morfar för o kolla på deras fölunge som kom i natt,  mega super söt!!!!! Lägger ut bilder sen :D En liten hingst blev det.

Såå nu vet ja inte riktigt va jag ska göra, lånade två filmer av Bea så ska nog se någon av dom lite senare...


JA! Haha nu kom jag på va jag ska göra, äta glass hihi ^^
Det är ju faktiskt fredag ;)



Haa det gött puss<3

Love Josefin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0