Hemma! :D

Nu e jah memma igen! Elr ah, kom hem vid typ sju, men haha är ju fort hemma elr hur :P

Dagarna i Stockholm har varit helt super! Lägger ut bilder lite senare... :D
I går när vi kom så checkade vi in på hotellet o sedan åkte vi till Gröna Lunda, jag o Elli åkte typ all förutom frittfall/uppskjutet, o Insane. Vi köpte två kort från när vi åkte, as fina, jag leker fjortizzz på båda ;)
Hihi

Sen i dah så gick vi på stan o hälsade på min gammelmormor(mammas mormor)
Jag köpte; En parfym, tre par örhängen, en spargris, ett par byxor o en plånbok :D
Lägger upp bilder på det i kväll också :) 

Nee nu ska jag ta en brottningsmatch med Sam igen-.- Sen ska jag packa upp lite o föra över bilderna till datan så  jag kan lägga upp dom sen.

Haa de gött så länge.  

Puss<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0