Mer bilder

Nu kommer resten av bilderna från Sthlm, dag två ^^;

Innan vi checkade ut, hej då rum 534 ^^


Globen.
Elr "bollen" som Michelle kallade den^^



Gamla stan


Gamla stan


Gamla stan


T-centralen, fridhemsplan, påväg till gamla mormor



Kära lilla Ingegärd<3



På resturang, Michelle orkade inte vänta på läsken, så tog en festis så länge ^^ <3



Min mat, helt sjukt god ! (Y) <3


Michelle tyckte om sina pangkakor.


P.s servitören på resturangen va sjuuukt jävla söt! :O ^^<3


Påväg hem, Michelle o den omtalade ballongen ;)


Hemma igen, Lasse o ballongen! :D



Mina inköp;



Byxorna




Såå det va de, min resa till Stockholm :D

Nu ska jag sova tror jah, det borde ni också göra skitungar, god natt med er^^ !

Love Josefin<3






Kommentarer
Postat av: bea

Fiina bilder!<3

2010-07-29 @ 10:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0