Morgon!

God morgon! :D

Haha gick aldrig upp i morse o sa hejdå till pappa^^
Hehe men det va faktiskt inte mitt fel, jag trodde att mamma skulle väcka mig, med etg jorde hon inte, så pappa kom in en snabbis o sa hejdå ist ^^
Hehe :P

I dah vettifan vad jag ska göra, skulle ha sovit hos Mickis, men blev inte så <3

I morn ska jag träffa Fia vid 10 o så ska vi cykla till någon typ tyg affär elr va det va^^ Det ska bli skoj, va länge sen vi sågs <3

Nee nu ska jah blåsa håret o läsa kortet jag har fick från Majken (veggotallrik.blogg.se) i dah :D
Saknar henne :( <3

Men jaj anu ska jag dra, hejdåhejdå <3

Love Josefin<3

Kommentarer
Postat av: juliaaa

kolla min blogg :D och kommentera

2010-07-28 @ 15:53:29
URL: http://juliajuchert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0