Teater

Tjolahejtjolahoppsansaa!!!  -Haha om ni kommer på i vilken film någon säger så så får ni en kram nästa gång vi ses , haha

Har vart med Lasse på teater i Söderköping nu, kom hem för kanske två timmar sen, vi skulle ha åkt motorcykel men det såg ut som det skulle börja regna så vi tog bilen. Men kom det något fucking regn?!?! 

Nej!
Haha elr jo det regnade tydligen så in i helvette här i norrköping men när vi åkte..

Vänta lite (går iväg...)

(10 min senare)

Haha såå ja nu e jag tillbaka, skulle hjälpa min syrra, hon har färgat sitt hår,

men iaf när vi åkte till o från söderköing så regnade det inte

Lite typiskt sådär... -.-

Haha jaa men ska nog sleepa lite nu faktiskt 

Ska till älskling i morn, det ska bli mys :) Älskar dig<3

Jaaa ha det gött, skriver i morn innan jag drar :)

God natt gullungar <3

Love Josefin<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0