Texterna talar för mig

Tänket lägga ut lite låtar nu, som  jag tycker representerar lite hur mitt liv är just nu...

Kanse inta precis allt i låten med mkt av det dom sjunger i texterna.

Ni behöver självklar inte lyssna på hela låtarna, elr ni behöver inte lyssna på dom alls om de är så.
Men om ni vet vilken öåt det är så kan ni ju tänka typ på hur texten går...
Skriver också vissa delar av texten så ni fårstår typ vilken del av texten jag menar, låten jag la upp innan hör också lite till det här...

Om jag ska va ärlig är ja inte så jätte förtjust i den här låten, den är bra men lite tjatig.

"But I do do feel that i do do will miss u mutch, miss u mutch"
"Like the way i´m feeling inside"




"This girl is not gonna take it this time"
" I can do it!"



"I won´t cry"
"It´s not because of u"
"I´m so scared that I´ll miss u, so afraid or being alone"



"You´ll never reach it"
"I´m gonna ceep try"
"Sometime i`m gonna have too lose"



Finna några fler jag har, men orkar inte lägga upp dom.

Vilken låt/låtar tycker du passar in i ditt liv just nu?

Vilken låt skulle du beskriva mig me? :D

Love Josefin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0