Vampier sucks

Har ni hört talas om parodin på Twilight som ska komma ut på bio?

Den som är gjord för killarna som "inte stod ut med ännu en romantisk vampyrfilm"?

Well here it is;



Tycker ni att det ska bli kul o se den elr blir ni bara irriterade när ni tänker på alla killar som kommer sitta o garva åt filmen som driver med Twiligth?!
Jag håller med i det sista alltrenativet!

Nee nu måste jag dra.

Haa det gött så hörs vi i kväll.

Kommer nog inte ha så mkt för mig sen så, messamessamessamessa  :D

Love Josefin<3

Kommentarer
Postat av: bea

HAHA, nej nej nej! Den måste man ju se!! :D

2010-07-20 @ 11:34:24
URL: http://vitaminen.blogg.se/
Postat av: little me

So javla patetiskt asso!

fy fan vad jag hatar detta asso.

Driva med en film monga hatar, skaffa ett liv!



Puss!

2010-07-21 @ 17:00:40
URL: http://veggotallrik.blogg.se/
Postat av: Anonym

men! jaG kan INTE se några av dina klipp eller bilder!! o de ær bara på din bogg josssssan!!!!



vad har DU gjort ??? ( :P )

2010-07-24 @ 22:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0