Bilder från i går o idah

Nuu kommer det lite fina sommarbilder, jag skulle lägga ut dom i går men min dator ville inte samma sak som mig,´hehe ;P

I går:

Majken myser i solen


Majekns fiina cykel, med aningen högljudda bromsar! XD





Fööötter ;)







Majekns dricka som hon tyckte att jag skulle ta kort på ;)

"Inte ett moln så lång ögat kan nå..."

Snyggingen själv

Majken fick för sig att hon skulle rulla ner för backen, hon kom inte så långt
^^


Seeeen körde vi UNO!


Asså jag vet inte hur länge vi försökte ta av den här plast skiten, men det typ gick inte, haha vi försökte med alla metoder, men tillslut lyckades vi! Hehe fråga inte vf vi skulle ha av den :P




Lite bilder från i dah:

Michelle är sjörövare, haha!


Dagens jag ;)
Sove med flätor i natt, så håret e lite lockigt ^^








Fiin nyckelpiga ^^




Nu e sommaren här! Hade mina nya flipp-flopp i dah, äääälskar flipp-flopp :) <3



Nuu ska ja ut o gassa i solen, skriver i kväll :)

Ses

Love Josefin<3





Kommentarer
Postat av: little me!!

Vitamin Well is the shit lixom!



Hehe, klaga inte på mina bromsar...

XD Fuck va pinsamt att lärare vet säkert nu, hehe!

Puss!

2010-06-03 @ 20:06:40
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0