Du kan ta din ros o stoppa upp i röven kärring jävel!!!!!

Ååååå!

Förut när jag o  Jenny va på donken kom det fram en ful, illaluktadne,fet jävla kärring (!)  och gav oss en varsin ros, det va ju snällt tänkte vi. Men sen sa hon något om pengar och att ge, hon bröt as mycket så det gtick inte att höra exakt, hon sa också att hennes bror va handikappad. Så jag gav henne 25 kr för jag hade några kronor i fickan... Och Jenny hade inga pengar så då fick hon 10 spänn extra. Men  då säger hon helt plötsligt att rosorna kostar 30 kr. Så lämnar tillbaka sin, men jag tar fram utterligare 20 kronor som hon får! Åååå vf i helvette gjorde jag det!

Säkert att din bror e handikappad!

Faaan du kan stoppa upp den dör rosen i ditt stora, feta, fula, finniga arsle!!!!!!!!

Aaaaaaawwh!


Kärringjäääääveel!

Så här känner jag just nu!











Speciellt så här:




Fanfanfan, helvette.


´Såå köp inte rosor av fula tanter på stan!



Kommentarer
Postat av: little me!!

eee??

Knäpp i huvudet??

puss<3

2010-06-02 @ 07:56:58
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0