Får den inte ur mitt huvud!

*Frustfrustfrust!*



Klappa takten alla jävla bagarbarn!
Jag vill bara trycka upp dom där bullarna någon stans där solen inte skiner och tomten inte hälsar på på julafton han bara knackar på och går förbi!(Haha Majken) ;)

Lyssna på den, http://www.youtube.com/watch?v=qgZUURGeCEE
Fast den här veritionen är mixad :P

Har haft den här jävla låten i huvudet i snart två månader!
Jaaaag döööör!
Ut ur mitt huvud!


Hihi nee men annars e det ba bra, hes så in i helvete, alla har typ mobbat mig i skolan i dah för jag låter som om ja e i målbrottet:P

Men, är på skiiit bra humör nu, hehe fråga inte vf men de ba e så. ;)



Snart det soooommarlov!   Wohohoho! :P
 

Haha jaja nu sk ajag gå o va lite social med min familj tänkte jah, kanske lägger in lite bilder o ¨så lite senare i kväll ;)

Ses

Love Josefin<3

Kommentarer
Postat av: little me!!

HAHA!

Den där jävla låten...hehe.

Puss

2010-06-05 @ 08:23:31
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0