Goood morrrgon!

Hej alla glada!

Jag vakna för typ 30 min sen, hehe ^^. Är på stråålande humör i dah! Fsat har sjukt ont i halsen-.-
I dah händer väl inte så mycket, ska till stakket vid fem.

Fan jag hatar o vakna så här sent-.- Visst ör det skönt o sova ut men man missar ju fan typ hela dagen...

Jaja nu ska jag ät frulle o sen hämta ut min mobil.

Haha ni kan få se en bild på den jag har nu som jag själv har pimpat så fin så fint^^


På baksidan har den gula prickar o ett rosa "Hello Kitty"- plåster, det skär sig så in i helvette, ahah men vem fan bryr sig ;)

Skriver i kväll.

Ha det bra så länge<3

Love Josefin<3

Kommentarer
Postat av: little me!!

SV: det är inte bussen som stoppar resan, det är att jag har ingen att åka med och jag har ju bara enm biljett till eventet...

Och mamma jobbar, men vi får se...

2010-06-18 @ 17:47:23
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0