Jag håller vad jag lovar...

Vad är det nu?

Fiiint väder!
Yeah.

Nuu e jag tillbaka med nya tag;)

Tänkte lägga upp lite bilder fårn dagarna med älskling... <3
Mycket mys blev det...


Vi åkte till Söderköping för att käka glass^^



Första gången i år...


Michelles glass, jag tänkte sno med muggen hem, men fick inte det för mamma -.- ;)



Min glass :D

Mammas glass

Pappa o Ellis, dom beställde samma.. ^^

Älsklings glass... ^^

Michelle fick blomman som satt på mamams glass...<3







Sen fick Robin tag i kameran... ^^ <3













Okej ursäkta för största bildbomden, men bättre det är inget alls! ;)

Haa det bra, nu ska jag ut o glassa i solen^^

Skriver i kväll <3

Love Josefin<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0