Midsommar.

Todeloooo! :D

I dah e det midsommar, jag ommer fira den i Lönö med Mickis o hennen familj, Jenny o hennes familj, o typ många fler. Det ska bli kul, vi ska tälta. :) Har as ont i ryggen, så det ommer nog va jätte hel i morn om jag ska sova på mitt "tjocka" liggunderlag -.- Men jaja , skit samma.

För ett år sen så hät dags va ja, Jenny o min familj i Danmark!<3
Asså om ni inte visste det så äääälskar jah det landet! Dyrkar det, ber till den varje kväll.
Haha okej inte riktig såå men nästan fan ;)


På väg till Danmark<3

Bad i havet <3

Solnedgång<3


Men i dag är det också ett år sedan han dog...
Han med stort M &stort J

Michael Jackson!
Fan, man saknar honom asså.
Det är synd han dog med skulder över 4 mijlonder dollar.
Och nu på bara ett år, har hanns dödsbo känat i hopp mer än en miljard.

Hoppas du har det bra där uppe, vi saknar dig! <3

 

   


''
R.I.P<3

Neeeh, nu måste jag dra, ska käcka lite frulle innan Mickis kommer o hämtar mig^^

Trevlig midsommar allihopp! :D <3



Love Josefin<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0