UNOOOOOO!

Hej sunshines! ^^

I dah har varit en topendag, efter skolan gick jag Jenny och Mickis till Lindalhs i stan o åt glass. Efter en stund kom Majken också... Fast då hade vi redan ätit klart, oo ja o Mickis va törstiga så då gickvi o köpte dricka o jag köpte choklad också. Vi gick o satte oss i hörsalsparken o flummade, aaaass mys. Sen skulle Jenny o Mickis dra till stallet så jag o Majken drog först hem till henne en snabbis o sen  till färjargården.

Haha jag körde Majken på cykeln o ja höll på o köra ihäl oss i den där backen som e där, hennes bromsar tjöt as högt så alla glodde på oss! XD

Senn så la vi och där o steeekte ! Det va sååå skönt, Majekn blev värsta brun men inte jag-.-

Sen gick vi hem till henne igen o åt fil o flingor ;)

Och spelade UNO såååå klart!

Danke, för en underbar eftermiddag flickor, Bea synd att du inte va me<3


Det blir bildbomb i morn ska sova nu...



Love Josefin<3



Kommentarer
Postat av: little me!!

Hehe, så jävla pinsamt!

Alla glodde med värsta blickarna.

Ärligt jag trodde jag skulle dööö!! hehe.

Men brun blev jag XD

Ja, fett mysig dag, kärlek på den!

PUSS!

2010-06-03 @ 07:32:55
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0