Myyys da på stan<3 + inflyttnings fest;)

Hjelo!

Första skoldagen avklrad! Va väl som vanligt... Hade "peptalk" men rektorn i aulan på morgonen och Bea blev månadens elev! (Grattis!<3) Sen så typ slog Alen sönder mig och nu har ja fått en ful knöl på fingret bara fö de :c Oo i dag dela dom ut prao platserna. Det hade blivt nått fel så jag fick två (Plantagen och nått cafe) så jag fick välja vilken jag ville ha... Vet inte riktigt än men det luter mest åt det där cafeet, fast det ligger i kolmården så då måste man ju släpa sid dit varje da mee... ;I I dag så hadr jag o mickis inflyttningsfest... Hon glömde sin nyckel hemma i dah så sen när hon skulle be Janne öppna hennes skåp så fick han llite damp, och då fick Mickis också damp... Så då bestämde hon sig för att hon inte ville ha något skåp så då flytta hon in i mitt skåp ist ^^ Lite trångt men vafan, de ee bara mysigt jö ;) <3 Sen efter skolan så gick ja o Mickis till stan, köpte en tröja på New... Men Mickis köpte fan upp hela stan! Hehe men vi gjorde många bra fynd ;) Fast vi skämde bort oss sjukt mycket! PIINSAMT! Vi träffade massor med personer som vi kände, 16 st kom vi frm till... ;) + att jag såg han Marcus Birro som va med i let's dance. Liite coolt sådär ^^
Högsta myyysfaktor på dagen!
Ses!

Love Josefin<3

Kommentarer
Postat av: bea

Haha, tack;)<3

2010-03-01 @ 21:35:14
URL: http://vitaminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0