Majken, man ska inte träna juckmuckerna på cykeln! XD

Heeeeej allesammans, e på sååå bra humör i dah, vennne vf men de ba e så^^
 Hihi. Har inte gjort något spec i dag, vart i skolan o möglat som vanligt... Sen när jag skulle dra hem så typ regnade de asmycket så blev jätteblöt-.- Hum.. det som va så fint väder förut... Jag säger som Majken; Vädret har PMS!

I går va jag me Bea det va as kul, och jag fick mitt efterlängtade McDonald´s glas, hihi ^^
Sen gick vi o kolla på Mirnas konsert, den va as bra! Bravo Mirna!

På vägen hem sen så slog Majken ihjäl sig när hon skulle träna sina juckmucker på cykeln, Majken då! XD

Hihi jaja , vi va jätte flumm i går asså ^^

Men jaja, ska väl dra mig till stallet i det här fiiiina vädert -.-



Ha de!

Love Josefin<3


Kommentarer
Postat av: mirna från norrköping ^^

tackar de är läskti me solon ^^ ;P



tack för att ni kom

2010-05-30 @ 22:14:31
URL: http://min mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0