Superhelg

Tjo.

En mycket bra helg har det varit. Först sov jag hos majken från lör till sön vi hade jätte kul o värsta mys, fast majken gav mig storstryck i uno... hum -.- ;)
Sen drog jag till Jenny lite senare på söndagen och vi bestämde senare att jag skulle sova där... så mamma fick komma förbi med lite sovprylar... Vi spelade in lite filmer med Jenny fiiiina filmkamra, de va as  kul! Sen på kvällen kolla vi på Bones ( bääästa serien btw) och sen tänkte vi kolla på film men vi titta på vänner ist...

Skit kul helg, precis vad jag behövde. Tack Tjejor<3


Kommentarer
Postat av: little me

Det behöver du inte tacka för!

Det är det man har vänner till.

Ha roligt och vinna i uno, hehe:D

Puss på helgen!

2010-05-10 @ 20:45:38
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0