Varför svänga när man kan rida rakt in i buskarna, Nevada?

Tjo!
Nu sitter jag inne i mitt rum elt spyfärdig, men de är för jag e så mätt... Fast vi åt för typ 2 timmar sedan, men jag, Elli, PK, Lasse o pappa har suttit ute och haft skit trevligt.

Håller på o ***** ner "Gudarna måste va tokiga 1" som vi ska se på sen, hihi såå jävla bra, älskar dom filmerna! ^^



På ridlektionen i dah red vi ut, o jag hade Nevada ( ofc ) ;) Och det gick skit bra, hon bocka inte en ända gång,
men när vi skulle rida genom hoppdungeln (en stig med massa hinder på, och de va förstra gången Nevada red där) så när vi kom till en ganska snäve sväng så red Nevada rakt fram ist, så vi red in i buskarna XD
Hihi men annars gick det as bra ^^

I morn är det återträff med komfan, ii det ska bli as kul o ses igen. Så vi ska sticka ut till Kolmården o va där hela dagen^^

Haa de jätte bra, för de ska ja ha ;)


Ses

Love Josefin<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket för din röst :D

2010-05-22 @ 03:04:10
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0