Vi försöker igen.. =)

Heeej sötnosar.
Guu va tråkigt det är när man sittert vid datan o inte har nått att göra XD
Men sakaer har börjat bli lite bra nu så tänkte ge det här en chans till.

Det är ju höstlov nu, sköönt =)
Fast det händer inte så mkt, sova, va i stallet o äta, typ det man hinner med :P

Annars så har det väl inte hänt såå mkt, livet rasade igen, så hålle rpå o pyssla i hopp det igen.
Det går ganska bra, en alla biitar pasar inte...

Om 323 åker jag tillbaka till Turkiet, jag saknar det så det gör ont hela tiden.
Haha kalla mig nörd som redan har börjat räknaXD
Men det är där jag hör hemma, där mår jag bra, så låt mig va lite nörd^^

Vart barnvakt åt Michelle hela dagen i dah typ,vi åkte ner till stan och fikade nu på kvällen, maaaassa mys.<3
Länge sen det bara va hon och jag.<3

Nu ska jah dra, se om jah får tag i en viss preson som aaaaldrig svara på sms, o se om vi kan ses, hoppas kan man ju alltid ^^

Pöss på er 
<3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0