Fiiiinfint! =)

Jaah som ni kanska ser har jah ny design!!! :D 

Såååååå fiiin så, tack Elin! <3

Vad tycker ni ? =)

Jah i dah har det väl inte hänt så mkt, Rusta va väl som vanligt, va mest på hygien o frontade ^^ Kulkul =)

I morn ska jah o Bea gå på bio, ska se "I rymden finns inga kännslor"=)
Fett med nice<3

Kanske en dum fråga men, någon som ser på Idol???
Det gör inte jah, vem åker ut? ^^ 
Btw, vilka hejjar ni på? =)
Jah tycker Jay ee sjukt bra, men gillar hon finskan också, heter hon inte Elin elr nått??

Hoppade med Nevada i dah, gick ganska bra trots att hon va sjukt pigg! XD Min lilla beeebis<3

Nee nu ska jah hoppa in i duschen, sen blir det nog o krypa ner i sänga, är feeeett trött efter veckan på Rusta!! :O

God natt med er


<3


Kommentarer
Postat av: bea

Sup3r fin!!! :)

Ja, han är bra. Elin oxå:)

Längtar tills i morrn!

PUSSAR! <3

2010-10-08 @ 22:50:32
Postat av: mirna

ska jag vara helt ärlig älskar jag inte den rosa texten jossan ... men de är ju ja´de...



o den filmen ville jag också se :( som jag också sagt flera gånger :( synd att ni inte frågade mig...



aja...

nix ja tittar inte på idol!



men du ha de superduper bra <3

2010-10-10 @ 01:59:41
URL: http://thelittleplaceofmirna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0