Peppad till max, *host*

Cho! ^^

Jaha fan, måste snar sova, upp kl sex i morn, praon börjar 7, jippie!'

Känner såååå för att gå upp svin tidigt o packa varor hela dagen... Hahahah, vilket liv, inte utan att man saknar skolan ibland assså..



JAG VILL TRÄFFA OLLE IGEN!
Funna på o åka till honom på onsdag.. =)  Hiihih^^

Fan mamma tvinga mig glo på ensam mamma söker, jippie x2,
alltså, missade jah parlamentet!!!!
Jippie x3!!! -.- (Y)

Neee nu ska jah krypa ner i sängen, fryser som satan :/ Härligt med vinter..! Elr inte..

God natt med er!




Pöss

<3


Kommentarer
Postat av: little me!

Fy faaan va kallt det är asså.

Inatt sov jag med pyjamas, duntäcker och filt, fast jag frössönder, så när mamma skulle dra vid halv 7 så fick hon lägga på mig mitt överkast!!!

HELT SJUKT!



Snygging på bilden!

2010-10-11 @ 10:55:44
URL: http://veggotallrik.blogg.se/
Postat av: takwa

fin design du har :)

2010-10-11 @ 20:03:06
URL: http://feelnormal.blogg.se/
Postat av: bäa

Gör't!! Träffa honom menar jag. :D

Jag kan följa med om du vill. Jag menar om du skulle tycka att det var pinsamt att gå själv. Eller nåt. ;)

Puss<3

2010-10-11 @ 21:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0