Jeeeeeeeeeeeeeeenny!!

Tjatja=)

Kom nyss hem, jah o Jenny har varit i skateparken o chillat =) (Y) Fett med nice ^^

Men inna vi åkte dit så va vi i stallet, Mickis har ju Nevada i dah, men vi skulle ha något jävla, väääldigt meningslöst möte vi privatryttare-.-
Så kom dit vid fyra i vanliga kläder men så visade det sig att en av dom som skulle va med inte slutade jobba förns typ halv fem så då fick vi sitta dör o häcka i typ 40 min, jippe!! (Y)- not.

BTW; såååg ni Idol i går?? ^^
Jag såg visserligen bara sista halvtimmen, men fett bra =)
Ooo min lilla skönthet va ju med också, har saknat han lilla näsa i tv- rutan, men nu e han back! =)<33

Pratar såklart om Andreas Carlsson!! :D <33 




Nee nu ska jag dra o titta på Idol ;P
Pöööss på er
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0