Men herregud...

Tjatja


Jaa ni, i dah smäller det XD
I dah ska vi gå på "parad" med skolan, genom hela fucking stan typ!! :O
Inte colt!
Jag ska se ut som en nörd, blev ganska bra faktiskt, lägger ut bilder sen ;)

Jaja hoppas jag inte möter någon jag känner bara, (förutom alla i skolan -.-)
Går förbi snyggaste killen o ba jah va bra(Y) -.-
:P
Hehe nee nu ska jag dra till Majken så ska vi gå till hörsalsparken, där "paraden" börjar, tsm. =)
Majekn ska också va nörd.
Bea o Jenny ska va punkare, hah det ska bli kul o se. =P
Mickis vet jag inte riktigt, men hon ska låna min skinnjacka så jag tror det bli något åt det hållet...
Elr va tror ni? ^^

Nee nu ska jag dra
Pöss på er
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0