Hello

Jaa de va ett tag sen ja vet, förtlåt and so on..

Hemma från skolan idah.. Fett seg pallade inte ta mig upp ur sängen. Sååå låg kvar ^^
I morn ska ja o Jenny uppträda på musiken, hehe hoppas de går braaa ^^

Har ni kollat nått på Melod-fest-i-valen? ;P
Aee asså, vad ska man säga..?
Det är faktiskt lite pinsamt.
Skulle inte förvåna mig om den där jävla "Me and my drum" vann hela skiten -.-'

Jsaao o i dah e det alla hjärtans dag, wiie. Jaaa jag vet, "klart du hatar den , du e ju singel", ja säger inte emot. Det där varierar ju från år till år, ett år kanske den är jättemysig o man gullar med sin pojk-flickvän, andra året hatar man den. Elr hur? ;)
Fast så falig va är den inte i dah, fick ja choklad av mamma, wiiiiiiie! :D :D <3


Funna på o ändra min desiiign, tycker den är så mörk.
Dock kan bloggen va dyster, men ja ska ändra på det.
I dah e ja glad, de gillar vi! :D Ta vara på de fina stunderna ;)

Den ska va ljus o rooosa, har en lite tanke, höh (a)

Nee nu ska ja nog... Gå ut med hundrna! :D

Ha det gött! :D
pöss
<3


Kommentarer
Postat av: Jaz

Glada färger på bloggen till våren, tack! xD

2011-02-14 @ 20:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0