Skooorskooor!! :D <3

Om ni inte visste det så är ja typ beroende av skor, det har ja alltid varit. När jag va liten o skulle köpa Barbie dockor , va de viktigaste att hon hadne höga skor och långt hår ^^
Högklacade skor e allstå min grej, det har aldrig varit något problem att gå i dem heller, medfött xd

Så tänkte visa lite skor som ja typ skulle döö för att få äga.. (a) nästan.:

          


                


    


             


    
Heheh jaa ja skulle kunna sitta hela dagen, men de va några, men så finns de ju vissa skor som.. jaa bara e allmänt fula o konstiga..:

   (<-- ser ut som en blandning mellan ABBA o Lady Gaga..?)

   (<-- Pocahontas o I, robot???)

     

          





Aa så nu vet ni lite min smak när de gäller skor ^^

Puss
<3

 


Kommentarer
Postat av: little me!!

OOO, älskar dom rosa med silverprickar på, snygga!!

Diggar dom galna skorna:)

Kram!!!<3<3

2011-02-14 @ 21:55:42
URL: http://veggotallrik.blogg.se/
Postat av: julia

skor i mitt <3

2011-02-17 @ 23:14:00
URL: http://juliajuchert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0