Ursäkta

Heellooo, för la be om ursäkt för ett lite dystert inlägg innan.
Meen.. vf ska ja görs det igentligen..? Ja skriver väl vad jag vill..

Iaf, ska snart sova, har varit helt väck helad dan i dah, kunde inte stå på bene när ja va i skolan.

Visst är det skönt att ibland bara grååta..?
Asså det behöver inte va någon speciell andlening, bara att få släppa ut allt.
För mig e de det iaf
Såå ibland när jag e riktigt nere o är näära till trårar och bara vill släppa ut det, då brukar ja lyssna på olika låtar ja gillar.

Den här en ett priima exempel, den lyssnar ja på jämt, o får typ alltid tårar. Även om det inte är meningen. Jag bara älskar texten.


Nääähä, nu funka de inte o få in videon.. då gär vi såhär ist.

Tryck här  =)

Nu ska ja sova
Puss
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0